معرفی سایت apkpure.com

سایت غنی از برنامه های آندرویدی رایگان و پولی و یا پرداخت درون برنامه است که با دسترسی آسان در دسترس کاربران و به طور خاص کاربران ایرانی که برای دانلود برنامه از پلی استور با مشکلات فراوانی روبرو بودند آپلود شده است.

معرفی apkpure.com شما با استفاده از لینک آپ مورد نظرتان در این سایت علاوه بر اسکرین شات های برنامه یا بازی می توانید بدون تحریمی و ایجاد هیچ گونه مشکل آپ مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید شما در این سایت می تنوانید از این امکان نیز استفاده کنید که از کشورهای مختلف به دانلود برنامه بپردازید. 

تعداد بالای کاربران این ویسایت باعث شده که آپلیکیشن های که کاربرد بیشتری دارند و مهمتر هستند در صفحه اصلی در دسترس کاربران و بازدید کنندگان سایت است,این ویژگی باعث شده که سایت apkpure علاوه بر یک سایت مبدل به یک سایت دانلود آپلیکیشن تبدیل شود.

دیگر امکامی که می توام از ام نام برد ارائه فایل های XAPK است که اقدام له همگامسازی فایل نصبی و فایل Data برنامه است, که ابن کار باعث کم شدن دردسر کاربران برای دانلود بازی ها با حجمهای بالا شده که دیگر نیازی به دانلود Data یصورت ZIP و کپی آن در فلدر Obb نیست و کار دانلود بازی را راحت کرده.

 

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد