آیفون ۶C از Touch ID و Apple Pay برخوردار خواهد بود


اخیرا شایعات بسیاری در خصوص بازگشت یک آیفون ۴ اینچ به سبد محصولات اپل شنیده می شود. اگرچه کاربران همچنان می توانند آیفون ۵S را خریداری کنند اما قیمت این محصول نیز به شکل آنلاک، چندان با آیفون ۶ تفاوتی ندارد.


بر همین اساس گفته می شود که اپل در آینده نزدیک قصد معرفی یک نمونه ۴ اینچی ارزان قیمت را دارد تا محصولاتش صرفا با اتیکت قیمت بالا به کاربران عرضه نشوند. طبق گزارش جدیدی که از سوی تامین کنندگان چینی قطعات منتشر شده، این تلفن همراه که آن را با نام iPhone 6c می شناسیم، دارای یک پردازنده A8، تاچ آی دی و اپل پی نیز خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید.


در صورتی که این اخبار صحیح باشند، می توان گفت شاهد یک بروز رسانی بسیار بزرگ نسبت به آیفون ۵C هستیم. در آن موبایل، پردازنده A6 به کار گرفته شده بود و خبری هم از سنسور اثر انگشت نبود. موبایل ارزان قیمت قبلی اپل همچنین از یک بدنه پلاستیکی بهره می برد در حالی که اندکی پیش گزارش شده بود که نمونه جدید، از یک شاسی فلزی بهره مند است که مشخصا ظاهر بهتری از پلاستیک دارد.


حرکت اپل، یعنی استفاده از تکنولوژی Apple Pay در موبایل ارزان قیمت جدید منطقی به نظر می رسد زیرا نه تنها برخی از کاربران به دنبال موبایل هایی با اندازه کوچک تر هستند، بلکه هدف اصلی این آیفون، بازارهای در حال توسعه اند و اپل نیز می خواهد پای این تکنولوژی را به کشورهای جدیدی باز کند.


در حال حاضر گفته می شود که در شهریور ماه، شاهد معرفی آیفون های ۶S و ۶S پلاس هستیم و آیفون ۶C نیز دو ماه دیرتر، در ماه نوامبر (حوالی ��بان) رونمایی خواهد شد.


با توجه به عدم استقبال جالب کاربران از آیفون ۵C، که البته بخش عمده اش مربوط به شکاف قیمتی اندک میان آن و آیفون اصلی به شمار می رفت، باید دید این بار اپل چگونه قصد دارد مشتریان را ترغیب به خرید نمونه C از آیفون هایش کند.


منبع : دیجیاتو
امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد