بانک ملت 20 هزار تومان از حساب هر کاربر را بلوکه می کند

بانک ملت از تاریخ 18 مهر 1394 اقدام جدیدی را به صورت یکطرفه انجام داده است که مطمئناً خوشایند هیچ مشتری نیست , این بانک در اقدام خود مبلغ 20 هزار تومان را از حساب های قرض الحسنه هر مشتری بلوکه کرده و امکان برداشت و یا انتقال وجه را به کاربر نمی دهد لازم به ذکر است این مبلغ تا قبل از 1394/7/18 فقط 5 هزار تومان بوده است.

شایان ذکر است که برای مشتریانی که حساب کوتاه مدت دارند این مبلغ 10 هزار تومان و حساب های جاری این موضوع صادق نیست.

همانطوری که می دانید سپرده قرض الحسنه سپرده ای بدون سود است که اکثر مشتریان این سپرده قبل از قرعه کشی بانک ملت اقدام به افزایش موجودی میکنند و قاعدتا پس از آن نسبت به برداشت آن اقدام میکنند ، به نظر میرسد مسئولین بانک ملت با این امر اقدام به جلوگیری از برداشت موجودی این چنین کاربران کرده است.

از طرفی کسانی که از درگاه پرداخت اینترنتی ویا کارت خوان این بانک استفاده میکنند نیز نمی توانند کلیه دریافتی های خود را برداشت نمایند

شاید این مبلغ به نظر چیزی نباشد ولی با کمی تامل با فرض اینکه این بانک قدیمی 10 میلیون مشترک قرض الحسنه داشته باشد مبلغی بالغ بر 2،000،000،000،000 ریال یا 200 میلیارد تومان را بلوکه کرده و تا زمان بسته شدن حساب نزد خود نگاه می دارد.

در صورتی که میخواهید نسبت به این اقدام بانک اعتراض کنید می توانید :

نامه مکتوب به اعتراض خود را به همراه کپی پشت و روی کارت ملی خود برای "واحد شکایات بانک ملت" به شماره فکس 42187383 فکس کنید و سپس از شماره تلفن 42187149 الی 50 کد پیگیری شکایت خود را دریافت کنید


امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد