چتر نجاتی برای ایفون 7 ؟؟؟!!!

شاید به خاطر داشته باشید که چندی پیش پتنتی متعلق به اپل منتشر شد که مربوط به محافظ های گوشه های نمایشگر آیفون بود . بر اساس این پتنت در صورت سقوط گوشی این محافظ ها با خروج به موقع می توانند از صدمات جبران ناپذیر به نمایشگر گوشی ممانعت کنند. شاید هم پتنت آمازون را به خاطر داشته باشید که ایربگی را برای محافطت از گوشی های تلفن طراحی کرده بود.

حالا این ایده ها در طرح مفهومی ارایه شده از آیفون 7 به نوعی باز طراحی شده اند. در این طرح آیفون 7 از امکانی برخوردار است که مانند یک بوستر موشک پیش از اصابت گوشی به زمین فعال می شود. در حقیقت این ویدیوی مفهومی سیستمی از دریچه ها و نازل ها را نمایش می دهد که در گوشه های گوشی قرار دارند و توسط شتاب سنج و سنسورهای جهت یاب کنترل می شوند . این سیستم با آزاد کردن گاز از مخزنی کوچک از برخورد شدید و با شتاب گوشی با زمین ممانعت می کند

به نظر می رسد طراحی این سیستم بسیار ماهرانه انجام شده است. اما از طرفی فناوری ShatterShield که موتورولا در گوشی Droid Turbo 2 خود به کار برده ثابت می کند که برای حفاظت از نمایشگر گوشی در مقابل صدمات احتمالی راه های آسان تری هم وجود دارد.

لینک ویدیو: http://techshot.ir/u/91852


امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد