10 موبایل با نمایشگر Quad HD

نمایشگرهای “پرپیکسل”، رزلوشن ها QHD و چگالی تصویرهای بالای 500 پیکسل در هر اینچ، این مرز دیوانگی است. البته این مرز دیوانگی ثبات ندارد و همواره در حال گسترش است. شاید اگر از شما بپرسند چند دستگاه با نمایشگر QHD می شناسید، با کمی مکت 4 یا 5 عدد نام ببرید اما تعداد دستگاه هایی با این رزلوشن، بیشتر است. امروز می خواهیم 10 دستگاه با رزلوشن QHD را به شما معرفی کنیم.

1: Vivo Xplay 3S


Vivo این شرکت چینی تولید کننده دستگاه های اندرویدی توانست آغاز کننده جنگ نمایشگرهای رزلوشن بالا باشد. این شرکت دستگاه Xplay 3S را با مشخصات قوی و خیلی خوبی به بازار ارایه کرد. پردازنده 4 هسته ای اسنپ 800 مدل MSM8974AB، حافظه رم برابر 3 گیگابایت، دارای حسگر اثر انگشت و دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه پشتیبانی از نسل چهارم مخابراتی درون این دستگاه جای داده شده است. نمایشگر این دستگاه 6 اینچی است و با چنین رزلوشنی به چگالی تصویر 490 پیکسل در هر اینچ مربع خواهید رسید.


2. Oppo Find 7


اوپو را شاید خیلی ها اولین ارایه دهنده دستگاه با نمایشگر QHD بدانید اما در حقیقت این شرکت دومین تولیدکننده ای است که توانسته این رزلوشن را روی تلفن همراه شما قرار دهد. چگالی تصویر این دستگاه با توجه به نمایشگر 5.5 اینچی خود برابر 538 پیکسل در هر اینچ مربع می شود. اوپو قبل از oppo N7 دستگاه N5 را هم جز اولین دستگاه هایی که نمایشگر FHD داشت، قرار داد.


3. LG G3


الجی جی 3 اولین تلاش قرار دادن نمایشگر QHD در یک دستگاه با پخش در سطح بازارهای بین المللی توسط یک شرکت مطرح است. یک نمایشگر 5.5 اینچی که چگالی تصویر 534 پیکسل در هز اینچ مربع را ارایه می داد. برای اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه و نمایشگر به نقد و بررسی ترنجی مراجعه کنید.


4. Lenovo Vibe Z2 Pro


لنوو حالا صاحب موتورولا است و این شرکت را از گوگل خرید. آخرین محصول آن ها Vibe Z2 Pro یا همان مدل (K920) دارای نمایشگر 6 اینچی QHD است. با این اوصاف به چگالی تصویر 490 پیکسل در هر اینچ مربع خواهید رسید.


5. Samsung Galaxy S5 LTE-A


گلکسی اس5 LTE-A یکی از گزینه های دیگر دارای نمایشگر QHD است. شاید این دستگاه مختص بازار کرده جنوبی ساخته شده باشد اما دلیل نمی شود که در این مطلب جایی نداشته باشد. در حقیقت “پرپیکسل” ترین نمایشگر دنیا روی این دستگاه قرار داده شده است. این دستگاه با نمایشگر 5.1 اینچی رزلشون QHD دارد که سبب چگالی تصویر 576 پیکسل در هر اینچ مربع می شود.


6. Samsung Galaxy Note 4


سامسونگ در به روزرسانی بعدی سری گلکسی نوت، ترجیح داد برای خیره کردن چشمان شما یک نمایشگر QHD را در آن قرار داده است. نمایشگری که با چگالی تصویر 515 پیکسل و قلم S می تواند باعث شود خلاقیت های خوبی را داشته باشید.


7. Samsung Galaxy Note Edge


گلکسی نوت اج شاید نمایشگر QHD اش دومین نکته اعجاب انگیزش باشد اما موضوع مورد بحث ما امروز نمایشگر QHD است. این دستگاه با 0.1 اینچ نمایشگر کوچک تر نسبت به گلکسی نوت4 اما همان نمایشگر 1440*2560 پیکسل را همراه خود دارد.


8. Google Nexus 6


نکسوس 6 آخرین ساخته گوگل با همکاری موتورلا است که نمایشگر 6 اینچی (دقیقا 5.96اینچی) به رزلوشن QHD دارد. این به نوعی چراغ سبز گوگل به دیگر تولید کننده ها مثل سونی و اچ تی سی است تا آن ها هم نمایشگر QHD استفاده کنند. چگالی تصویر 493 پیکسل در هر اینچ نتیجه این اندازه و این میزان پیکسل است.


9. Motorola DROID Turbo


دروید توربو تنها یک رقیب را جلوی خود دارد. تنها گلکسی اس5 LTE-A است که جلوی اول شدن این دستگاه در جنگ چگالی تصویر گرفته است. موتورلا دروید توربو نمایشگری به اندازه 5.2 اینچ و رزلوشن QHD قرار داده است. پنل این نمایشگر از نوع AMOLED است و چگالی تصویر آن 565 پیکسل در هر اینج مربع است.


10. Meizu MX4 Pro


Meizu چند ماه پیش مدل MX4 را معرفی کرد اما گویا این مدل آن ها را ارضا نکرده است. آن ها نسخه Prime این دستگاه را که MX4 Pro نامیده اند به بازار عرضه کردند. این دستگاه نمایشگر 5.5 اینچی به رزلوشن کمی بیشتر از QHD را در خود دارد. 1536*2560 رزلوشن در نظر گرفته شده برای این دستگاه است.

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد